اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

که دانست درد غم آلودم چیست؟ **** که دانست بُغِ مِه آلودِ خُفته ام چیست؟
هیچکس ندانست هستم و چیستم! **** که دانست شب های درد آلودم چیست؟
بُغِ مِه آلودم خفت در جان و راهم **** که دانست این جانِ خسته دل برای چیست؟
هرکه امد ندای معنا داری زِ من کرد **** که دانست دردِ سوزانِ قلبم برای چیست؟
دلم شکست دَم نَزدم،بُغ کردم **** که دانست دِلِ شکسته ام سزای چیست؟
هر صبح به یادِ یارم،یا رب گفتم **** که دانست بوتیمارِ عشقینم چیست؟
دل شکسته ام سخت مینالد درین روز **** که دانست سیاهیِ شبِ شکسته ام برای چیست؟
دلِ شکسته ام از بی نوایی،پَر زَنان،غم ناک میخواند **** که دانست این غم ناک خواندنم سزای چیست؟
هرشب به یادش،دلم هوای هم صدایی می کند **** که دانست سُرخیِ چشمانم ازآنِ چیست؟
تنم هرشب و روز زِ آتشِ دوری،میگریَد **** که دانست این سوختنِ تن برای چیست؟
دیدگانم هَر دم،هوای باران می کند ریز ریزان **** که دانست این بارانِ سوزانم سزای چیست...


نظرات شما عزیزان:

ترنم باران
ساعت20:51---16 اسفند 1391
داداشی معلومه فراغه یار خیلی اذیتت میکنه امیدوارم خیلی زود شعرایه وصالتم بخونیم.
پاسخ:ایشالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: